Vraag en antwoord

? Hoe lang duurt een reparatie?
  Antwoord: Wij repareren het montuur op de dag van binnenkomst. Afhankelijk van de postverwerking heeft u het dus doorgaans binnen 3 werkdagen retour.
 
? Moet ik voorbereidingen treffen alvorens ik u het montuur toestuur?
  Antwoord: Ja, wij ontvangen het montuur graag en schoongemaakt zonder glazen.
 
? Hoe groot is de beschadiging na het lassen?
  Antwoord: De beschadiging is nauwelijks zichtbaar.

? Last u ook monturen van metaal, goud en roestvrij staal?
  Antwoord: Ja, al deze materialen zijn heel goed te repareren.

? Ik heb zelf aan het montuur gelast en daardoor is een beschadiging ontstaan. Kan dit nog gelast worden?
  Antwoord: Wij kunnen de bril bijna altijd zodanig repareren dat het een acceptabele reparatie is. Wanneer de bril echter zeer sterk is beschadigd repareren wij in overleg. Wij geven op dit type reparatie geen garantie.

? Kan mijn klant bij u op de zaak komen om de bril te laten repareren?
  Antwoord: Nee, wij werken uitsluitend via opticiens.

? Moeten de afgebroken onderdelen meegestuurd worden?
  Antwoord: Ja, losse titanium onderdelen zijn niet te koop.

? Kleurt u gehele monturen?
  Antwoord: Ja, neemt u hiervoor even contact met ons op.

? Ik heb een montuur waarvan het scharnier stuk is. Stuur ik dan alleen de veer c.q. voorstuk op?
  Antwoord: Wij hebben graag dat u het gehele montuur naar ons toestuurt zodat wij de bril na reparatie kunnen stellen.
? Mijn opdrachtformulieren zijn op. Kan ik toch een reparatie sturen?
  Antwoord: Aan de rechterzijde van deze pagina downloadt u eenvoudig een exemplaar van ons opdrachtformulier.

? Kan iemand allergisch zijn voor titanium en kan bij een titanium montuur een laklaag aangebracht worden?
  Antwoord: Ja.

? Kunnen jullie ook ptosis veren aanbrengen?
  Antwoord: Ja.

? Kunt u speciale legeringen zoals TitanFlex lassen?
  Antwoord: Neem hiervoor contact met ons op. Deze speciale legeringen vereisen een speciale techniek.

 

0411 - 62 51 41

telefonisch bereikbaar:

maandag09.00 - 16.00 uur
dinsdag09.00 - 16.00 uur
woensdag09.00 - 16.00 uur
donderdag09.00 - 16.00 uur
vrijdag09.00 - 16.00 uur

Vanaf 1 maart 12.00 uur t/m 5 maart zijn wij afwezig

6 maart zijn wij weer aanwezig

1
U stuurt het montuur en een ingevuld opdrachtformulier per post naar ons toe.
2
Wij repareren het montuur op de dag van binnenkomst en sturen het direct weer retour.
3
Afhankelijk van de postverwerking heeft u het montuur dus meestal binnen 3 werkdagen terug in uw bezit.