Onze service

 

TITAN Laser Touch (c) ontneemt u flink wat kopzorgen. Na ontvangst van een montuur garanderen wij het op de dag van binnenkomst te repareren en retour te zenden. Afhankelijk van de postverwerking heeft u het montuur dus binnen 3 werkdagen retour. Bij elke retourzending ontvangt u een nieuw opdrachtformulier. Het origineel hiervan stuurt u mee met de reparatie, de gekleurde kopieën zijn voor uw eigen administratie.

Geen opdrachtformulier in uw bezit? U kunt aan de rechterzijde van deze pagina een exemplaar downloaden. 

0411 - 62 51 41

telefonisch bereikbaar:

maandag09.00 - 16.00 uur
dinsdag09.00 - 16.00 uur
woensdag09.00 - 16.00 uur
donderdag09.00 - 16.00 uur
vrijdag09.00 - 16.00 uur

Vanaf 1 maart 12.00 uur t/m 5 maart zijn wij afwezig

6 maart zijn wij weer aanwezig

1
U stuurt het montuur en een ingevuld opdrachtformulier per post naar ons toe.
2
Wij repareren het montuur op de dag van binnenkomst en sturen het direct weer retour.
3
Afhankelijk van de postverwerking heeft u het montuur dus meestal binnen 3 werkdagen terug in uw bezit.